سرخط خبرها

نسخه وزارت ارشاد برای شبکه نمایش خانگی| مذاکرات طولانی‌مدت با صدا و سیما جواب داد

  • کد خبر: ۱۲۱۸۵۸
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
نسخه وزارت ارشاد برای شبکه نمایش خانگی| مذاکرات طولانی‌مدت با صدا و سیما جواب داد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارائه پیش‌نویسی برای مدیریت شبکه نمایش خانگی خبر داد و افزود: مذاکره‌هایی در این خصوص با رئیس سازمان صداو سیما داشتیم که به زودی نتایج آن را اعلام می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی درباره پیش‌نویسی که پیش از این عنوان کرده بود در حوزه نظارت بر شبکه نمایش خانگی از طرف وزارت ارشاد ابلاغ و نهایی شده، اظهار کرد: این بحث تقریباً انجام شده است و به نظرم روزهای آینده می‌توان درباره جزئیات آن صحبت کرد.

وی درباره اینکه چه مذاکره‌هایی با پیمان جبلی رییس صداوسیما داشته است، گفت: با جبلی مذاکرات طولانی داشتیم و این کار با همدلی انجام می‌شود، بنای ما بر این است که با همه دستگاه‌های فرهنگی کشور از جمله سازمان تبلیغات، حوزه هنری، صداوسیما، مجموعه وزارت فرهنگ که متولی اصلی حوزه حکمرانی فرهنگی در کشور است این کار را انجام دهیم.

اسماعیلی تصریح کرد: این جمع بندی امروز یک جمع بندی قطعی در دولت است. حرکت موفق حرکتی است که دستگاه‌های فرهنگی هم‌افزا باشند، بنابراین ما دور از فضاهای هیاهو و جنجال و حاشیه تلاش کردیم این کار را به سامان برسانیم و ان‌شالله به نتیجه نهایی می‌رسد و طی یکی دو روز آینده می‌توانیم اطلاع رسانی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->